Detailní informace

Místa konání:
Praha, Brno

1. den 09:00–16:30

Manažer v hlavní roli

  • pozice manažera – nejčastější chyby, kterých se dopouštějí začínající manažeři

  • budování sebevědomí a sebedůvěry manažera

  • z kolegy nadřízeným – změna rolí a její úskalí

  • individuální komunikace manažera se zaměstnanci - typologie zaměstnanců

Manažerské kompetence

  • stanovení správného stylu vedení pomocí faktorů důvěry

  • delegování úkolů – určování pravomocí a odpovědnosti

  • sebereflexe - jak požádat zaměstnance o zpětnou vazbu

  • jak odhalit v práci zaměstnanců pracovní demotivátory a jak je odstranit

2. den 09:00–16:30

Řízení a organizování práce = práce s emocemi a předcházení konfliktů

  • jak pracovat s vlastními emocemi při vedení lidí a udržte si autoritu

  • jak pracovat s emocemi zaměstnanců a nevytvářet si domněnky

  • předcházení konfliktům - vnímání varovných signálů a práce s polaritou

Asertivita a řešení konfliktních situací

  • asertivní komunikace a její pravidla

  • jak asertivně vyjádřit postoj manažera a nenechat se manipulovat

  • konstruktivní kritika – jak pojmenovat chyby a pomoci k jejich nápravě

  • poskytování zpětné vazby zaměstnancům - jakých chyb se vyvarovat